14April


Min Älskade vovve klara sig från klockan 22.00 - 07.00 utan att göra inne. Oh va skönt det va att sova. Fast den busring behöver lite träning nu, han ska bita i mig & i allting som finns, ta saker & springer iväg med dem, allt för att jävlas. Han vet ju själv att han gör fel eftersom han springer. Igår snodde han toarullen & tro mig, jag sprang säkert 5 varv runt bordet innan jag fick tag i honom, så nu är det stora hål i pappret, men men :D Men vad hade jag räknat med igentligen, han är ju faktiskt bara en liten valp :)

Men har ändå vaknat ett antal ggr inatt, vridit & vänt, bebis vill inte ligga still inne i magen heller. Imorgon är det den 15:e April. Då är det exakt en månad kvar tills det beräknade datumet, varje gång jag tänker på det pirrar det liksom till i magen :P Haha löjligt det där lät. Men jag kan riktigt inte förstå ännu, men känslan kommer nog vara obeskrivlig när vi äntligen får se vem du är där inne. Hur du ser ut. Vi  längtar<3

Hundvakt idag åt Ami oxå mellan 08.00-13.00. Får se hur det går, tokarna kommer väl riva halva lägenheten förstår jag. Men Daniel är hemma som tur är, han kan ju ryta i lite till skillnad från mig haha :D Daniel & jag prata om att kanske gå till vinbjörnsparken o släppa dem så dem får busa av sig rejält, hade dock velat åkt ut till skogen med dem, men nu har vi ingen bil för tillfället!

Om vi hjälps åt, så kommer vi klara det här<3
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback