Äntligen något gjort.

O hej & hå.

Idag började dagen runt 07.00 har jag för mig. Full rulle från första början, gav börni mat ut med honom. Runt två kom Daniel hem, vi åkte upp till viberga & handla mat, jag GICK hem. Wohoo, sen nu har vi lagat mat, jag har dammsugat, äntligen städat bebis rum, och håller på & tvättar samtidigt, daniel tog disken. Han klagar så dant över sin rygg, o nu sitter han & spelar, slöhög.

Packat bb väskan så gott som. Eller iallafall alla bebiskläder, nu fattas det bara saker till mig. Ska väl plocka ner lite. Men först ska ja städa klart här hemma.


Kommentarer
JOhanna säger:

Skönt att få saker & ting gjorda! Då kan man känna sig nöjd! Slöa pojkar, hälsa honom att det han får ont i ryggen av garanterat inte är disken, för spelandet. haha. Jag fick ju gå till din mor för jag hade ont i svanken & det visade sig bero på att mitt jobb är framför datorn & att smärtan satt i nacken, knas men så var det. Så diska blir han nog inte värre av. :P

2009-04-29 | 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback