Bekymmer



Usch jag ser hemskt ut i ansiktet, påsar under ögonen & likblek. Jag orkar liksom inte med att bry mig om utseendet nu. Uhä. Går ju ändå bara ut några vändor  med Börni, ingen som behöver se mig. 25 LÅÅÅNGA dagar kvar. Sen ska jag fanimej färga håret & sola haha. Man känner sig faktiskt mindre fräsch nu.

Glad att jag sluppit bristningarna hittils. Hoppas det inte hinner komma några nu dem här sista dagarna. Ah, jag har beslutsångest vad jag ska ta med för kläder till lillen? Vad är det bästa att ha med sig till BB, lite råd behövs här?

Nu ska jag se om banankakan är färdig. / Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

åå banankaka lät inte tokigt, när ska jag komma? :P

2009-04-20 | 14:19:12
Madde säger:

En tunn mössa

Mysig body

Fina byxor

och ett par söta små strumpor :D

2009-04-20 | 15:02:30
Madde säger:

Ja visst är han :D



Ja för ta och bli en sväng och käka glass, kankse kan fara till sörping eller halvars i stan ;D

Får prata med några flickor och se om dom är lediga någon dag :D

2009-04-20 | 15:21:51
carro säger:

Hej hej vet hur det är.. ja orkar knappt inte ens fixa håret nu för tiden heller.. blir endast om jag vet att jag ska iväg.. Skönt att du oxå har sluppit bristningar så här långt, det har jag oxå.. eller ja vet inte tror jag har fått evt 3-4 streck vid buken som är blå liknande, förhoppningsvis bara blodådror har inte kunnat fastställa det ännu ^ ^ Solar gör jag redan på balkongen.. meen inte så smart har fått bruna pigmentfläckar i ansiktet pga hormonerna.. Snart ska du se så kan vi gå med våra barnvagnar.. Vi får se till att träffas och göra det då om du har lust. Jag packade typ 3 bodys, 3 byxor, 2 par mössor o strumpor och en liten munktröja med dragkedja och en filt i bb väskan, vet ju inte hur länge man stannar på bb (jag vill inte åka hem förräns ammingen o sånt kommit hem så jag stannar nog minst 2-3 nätter). Ha det så bra kramis

2009-04-20 | 16:07:54
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback