Bio



Helt klart sevärdig film.

Dock va den ju som förväntat, alla dem här filmerna är ju i stort sätt
likadana, eller har samma handling. Och slutet är förutsägbart!
Kommer ju absolut komma en femte film tror jag, eftersom den sluta
som den gjorde. Jaja den va helt okej iallafall :)

Saknar min bebis massor när ja va på bion, första gången utan honom.
Massa mys nu kan jag lova. Han hade ialf varit jätte lugn & bra hos mammi.
Busat med Hugo oxå, en boxer.

Ne nu ska vi slänga oss framför tv:n. Godnatt / Josefine

Kommentarer
Maria säger:

Boxrar är så härliga! :D Jag tycker att du och jag borde träffas någon gång. :P Eftersom vi skriver till varandra över internet och så. ;P

2009-04-14 | 23:59:47
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback