Bladder.



Aw saknar mitt mörka hår. Får bli & färgat snart igen, fast kanske efter bebis
kommit tror jag! Lillebror på bilden, 8år. Dryg som aldrig förr. Blir galen på
honom ibland, ler.

Ami har äntligen åkt hem, tycker om honom massvis, ingen missuppfattning.
Men Börni&Ami springer runt & bråkar med varandra hela tiden, så det är
aldrig en lugn stund här hemma, så därför är det skönt.

Ikväll blir det antagligen bio, Fast and furuios. Se om den är något att ha.
& förhoppningsvis så blir det väl en hamburgare på Donken med, mumsi.
Börni ska va hos mammi ikväll.

Jaja, Nog om mig & mitt tragiska liv ;P / Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

De blir nog en hamburgare för min del också på donken! De är aldrig fel! HAhaa! :D <3

2009-04-14 | 15:23:26
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Madde säger:

Tror den är riktigt bra!

Dom andra är juh de så ;P

2009-04-14 | 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback