Blähä


Jag & börni gick hem till Emma.Börni fick spelet & skulle bara skälla, bråka & bitas hela tiden & springa efter Bruno, jag fick cp ryck & svettades som en gris, han gav sig inte förens det väl va dax & gå ut. Så vi gick en liten promenad, när jag öppna dörren & tog av honom kopplet, sprang han in i sovrummet, la sig på täcket & somna som en gris, snarkar gör han för den delen med. Förstår att han är helt slut, rätt åt honom, så jobbig som han varit.

Jag är så jävla arg på en gubbjävel i våran trappuppgång. För han låter sin äckliga gamla schäfer som knappt kan gå skita i trapphuset & så tar han inte upp det. Ne som daniel sa, vi måste ringa vallonbygden, för det har hänt flera gånger, till & med piss utanför våran dörr precis. ÄCKLIGT!

Nu är jag trött, ska lägga mig i sängen & hoppas på att jag får sova natten ut. / Godnatt Josefine

Kommentarer
sandra säger:

faan va äckligt :/

2009-04-12 | 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback