Bm


Barnmorskan idag. Allt va bra förutom äggvita i urinen & min huvudvärk, så blir det värre blir det att åka in till förlossningen. Sedan hade min mage sjunkit så pass mycket, så hon sa -jaa nu får vi se om vi verkligen hinner ses en gång till innan det är dax ;) haha. Åh ja blir nervös nu. haha.

Vallonbygden har varit här & lämnat dörrar till vardagsrummet idag, vi satte dit dem, tror ni dem passa? NEEJ. Jag ringer ner, helt galen. Hon i reception säger att dem ska höra av sig om det nu finns några dörrar, men vafan jag kräver en dörr! Det här ger jag mig inte med. Vi måste ha!

Nu målar jag & älskling klar köket, ÄNTLIGEN. Eller han målar, jag orkar inte riktigt med det, ler. O nyss blev det marängswish eller hur det stavas, det va mumma ! Nu ska jag va social tror jag.

Puss Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Oooh, bebben snart här. :) Så spännande, nästan så jag blir pirrig i magen! :) <3

2009-04-29 | 17:17:02
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
malin säger:

Usch då, inte bra om du skulle få h-förgiftning :(



Roligt att bebis snart kanske kommer :)

2009-04-29 | 18:02:03
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
carro säger:

Vad spännande! Då kanske du oxå har bebis snart.. åh idag har jag ju BF men än ingen bebis men har som "mensvärk" och superöm därimellan benen,.. så hoppas, hoppas att det är på G snart.. hehe vi kanske blir säng grannar på bb då ;) who knows.

Kramis

2009-04-29 | 18:25:49
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/
Johanna säger:

Va spännande! =) Så glad för din skull hoppas att allt går bra tjejen! Vem vet detta kanske är ditt sista inlägg på ett tag. :P

2009-04-29 | 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback