Dålig dag blev bra tillslut.

Sådär, nu är man hemkommen efter en hel dag med mamma & lillebror i stan & i Lotorp. Va inne & köpte en bilbarnstol, så fin så :) Riktigt nöjd. tihi. Börni va jätte duktig & satt i bilen & väntade medans vi va och handla lite mat. Känns skönt att man kan lämna honom en liten stund så :) Ska även fixa dörr eller grind till vardagsrummet, så ska vi börja med ensamövning, vill ju inte att han ska ha tuggat sönder soffan eller något liknande så fort vi varit eväg en stund.

Idag, förövrigt har det varit en kanon dag men familjen som sagt, men jag har haft jätte ont i magen. Och förut innan jag åkte hem från mamma vart jag jätte yr & fick gå & kräks, uhä. Mindre roligt. Men nu känns det lite bättre faktiskt. Ska lägga mig strax! Mötte Elin här utanför, hon sa att jag skulle föda inatt, att hon hade drömt det. haha kanske dax & packa väskan. ja ja jag vet att det är dax nu, men så mycket annat att tänka på oxå. Man hinner inte riktigt med allt.

Imorgon blir det nog grillning hos mamma, sedan majbrasan i Lotorp, haha det är ju en tradition nästintill :)
Jaja, nog för idag. Godnatt / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback