Förstörd


Tänk vad man öppnar sig i en blogg. För främmande människor, människor som egentligen bara snackar SKIT. Javisst det är ju så det är, skvaller hit & skvaller dit, saker & ting misstolkas & så startas ett snack. Ja herregud, varför har man bloggen egentligen? Funderar på att ge mina vänner lösenord istället. Varför ha massa snokare, som ändå inte har något med mitt liv att göra, som inte bryr sig om hur jag mår osv? Ne det känns ju ganska så onödigt faktiskt.

Imorse hände det som inte får hända, igen. Va nu ett år sen, och imorse fick jag känna på den där rädslan, som kryper i varje ben i kroppen, som gör att man skakar & tårarna rinner. Och hela min dag, har varit upp & ner. Men huvudsaken är att du mår bra nu. Tänker jag på den kommande natten/morgonen får jag ångestattacker.

Jag behöver sova, sooooova! Men jag kan inte. Jag är trött, helt förstörd i kroppen, i huvudet. För mycket tankar.



Kommentarer
carro säger:

Tråkigt med folk som ska förstöra för andra och vara taskiga oså. Hoppas att du mår bättre nu.. Har ni badkar? För isåfall är det ju jätteskönt och rogivande och ta ett bad, en dusch kan oxå vara bra, och bara slappna av och bara vara utan att försöka grubbla. Jag tar bad 1-2 ggr om dagen nu dels för att jag passar på och dels för att nu är jag så trött på att vara stor och tjock och vill bara ha ut min älskade bebis. Ta det lugnt. Kramis

2009-04-22 | 17:48:03
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/
Emma säger:

Jaa faktiskt det var ju riktigt smart. Vrf ska egentligen alla andra läsa massa på sin blogg som inte ens tycker om en. usch ja.. Ska nog skaffa det idag o skicka ut lösen fast vet ju inte hur man gör :P haha smart du är snor din ide där xD. och då slipper man dom cpkommentarer man får av vissa.



Det var länge sen nu, men det blir nog inte många fler gånger. Fast jag vet hur du känner dig uschusch hoppas det är bättre nu. :)

2009-04-22 | 18:13:27
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/
Emma säger:

Hej igen! :P Okej men det var ju inte så farligt och det behövs nog med höft&led. Men vad bra! :D tack hehe :) Jo med maten vi ger Friskies Junior torrfoder nu och jag ger honom 2dl uppblött tre gånger om dagen. Det är ungefär vad han ska ha tills han är över 3 månader. tider har du nog andra än vad jag har tror jag. :) Sen kan man ju lyxa till det nån dag med mjukmat. Men nu ger jag bara torrfoder. Ingen välling eller A-fil men hans mage klarar sig bra utan det. :D Förstår du nu? Annars får du säga till. :) Puss & Kram

2009-04-22 | 18:57:23
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback