Förvärkar!?


Inatt, eller igår kväll. Runt 23.45 fick jag förvärkar. Ofyfan, va inte riktigt sån värk som jag hade tänkt mig. Va som mensvärk gånger tusen, Och den kom inte i omgångar, utan höll i sig. plus att jag vart så grymt illamående. Sen kom värk i ryggen, så jag fick väcka Daniel, som fick massera mig, för usch va obehagligt det va. Vart lite nervös att det skulle vara på gång oxå, men runt 01.50 så somnade jag om. Så nu sitter jag här, en aning trött & magen känns helt spänd :S Skumt. Ne jag ska lägga mig i sängen en stund igen.

Man kanske ska säga godmorgon förresten ;)

Kommentarer
Josefina säger:

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-04-16 | 07:26:11
Bloggadress: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback