Frukost


Jag & Daniel somnade runt 03.00 inatt. Jag har haft jobbigt ont i magen till & från. Men Börni har sovit, han skulle ut en sväng vid halv fem, men det skötte Daniel. Nu sitter jag & väntar på att han ska vakna, vi bestämmde att vi skulle börja äta frukosten tillsammans vid 09.00. Vad ska man göra idag? Ja skulle vilja ta mig ut till skogen, öva lite med lillgrabben, ja tror att han behöver aktiveras lite, gårdagen va vi hemma hela dagen & han va galen :D

Sofia va här en sväng igår kväll & tog en kopp te. Vi pratade lite oså, blev ju bara en snabbsväng eftersom klockan va så pass mycket. hehe!

Ne nu ska jag nog börja plocka fram frukost./Josefine


Kommentarer
Erika säger:

när har du bf?

2009-04-23 | 09:16:25
Bloggadress: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Sofia säger:

Men de va trevligt ändå! =)

2009-04-23 | 09:55:58
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback