Huvudvärk

Här gick man upp 05.30 ungefär. Ja kunde inte somna om, huvudvärk till max, jag tog en värktablett innan jag la mig. Men huvudvärken va kvar när jag vaknade & en jävla yrsel som heter duga. Ursh vad händer. Läste att om man hade yrsel/flimmer & huvudvärk så kan man ha havandeskapsförgifting, nu tror jag inte det. Men tur att jag ska till Bm på onsdag. För jag känner mig inte riktigt kry, något är konstigt.

Skulle haft träning med Börni idag, men så vart det förhinder, så det blev framflyttat. Får se om Daniel kommer ihåg & svänga förbi vallonbygden, så vi kan få dörrarna till vardagsrummet.

Gu jag är så sjukt trött, vad gör jag uppe egentligen?! Uhä, jo börni ska ha mat nu, sen ut. / Josefine

Kommentarer
malin säger:

Hoppas du mår bättre snart!!

2009-04-27 | 09:40:49
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback