Idag



Han växer för varje dag som går. Fortfarande liten, men gud vilken skillnad jämfört med 2veckor sedan. Lilla snutten då:) Nu ligger han & sussar.

Idag har jag varit i stan med Emma, gått runt & strosat lite & såklart handlat mat & nödvändigt. Usch inget roligt att lägga pengar på sådant, när man vill ha kläder. Men i sommar, när jag fått bebis & skattepengarna kommer, då ska ja fanimej shoppa. sådäså :D

Såg på Grannfejden nyss, någon som såg det avsnittet? Men gud vissa pensionärer har ju för mycket fritid. Vart nästan lite irriterad när jag såg det. Störande människor.




Jag önskar att det va som förut.
Mitt hjärta slår ett slag, för varje förlorad dag
Josefine






Kommentarer
Maria säger:

Haha coolt, för jag läser din med. ;) h6

2009-04-09 | 23:10:29
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback