Kväll


Sådär.
Hemkommen från Emma, blev en kopp te med henne & Sandra, mycket trevlans. Snackade & fick just en riktigt livlig disskution då sandra va tvungen att gå :) Så vi får ta den en annan dag. Det är roligt när alla har samma åsikt, då kan man disskutera massa runt just det ämnet. För så som jag fattade så gjorde det oss alla 3 ganska arga. Usch hur man kan behandla ett djur så. Herregud.´

Ne nu sitter jag & äter jordgubbs & yoghurt start. Redigt smaskens såhär på kvällskvisten, ja ska strax tvätta bort sminket, borsta gaddarna & mysa ner mig i sängen, eller hrmf förresten vi ska nog gå en sväng med Börni först. Tror han behöver kissa av sig en sista gång. Nu i några dagar har han varit helt underbar (peppar peppar ta i trä).

Jaja. Sovgott. Godnatt / Js

Kommentarer
Sofia säger:

Haha tror ja skulle passa i den disskutionen om de är va jag tänker på! ;D

2009-04-27 | 22:42:36
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback