Lördag


Inatt vid 04.15 skulle Börni ut & kissa. Så jag väckte Daniel, och han gick ut. Vart riktigt chockad. :O Men det tackar jag för, att jag bara behövde be en gång. Ler!  Nu sitter jag här tröttare än aldrig förr. Usch det tär på krafterna att vara gravid. Jag är ständigt trött ! Hrmf, men jag har ju iofs lågt hb oxå, det styr & ställer med en hel del.

Nu väntar jag på att klockan ska bli halv ett. Då ska jag & börni ut till mormor&morfar en svänga. Daniel är på Elmia idag, här får man inte följa med, nejnej, tack tack. Jaja jag hade nog inte orkat gå där i vilket fall. Men tackar som frågar ;P

Jaja, återkommer senare / Josefine

Kommentarer
malin säger:

Frågade han inte ens?? :O

2009-04-11 | 11:24:35
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
carro säger:

Hej hej, kan tänka mig att du känner dig rätt sliten nu.. är samma här.. SÅ vila vila vila ordentligt nu ^ ^ Sen blir det mycket mindre av den varan. Ha det så bra och Glad Påsk. Kramis

2009-04-11 | 15:41:16
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback