Massa onödigt.




Min efterlängtade barnvagn har kommit, men jag tänker inte hämta ut den förens bebis är här. Dock är jag ju välidgt sugen på att göra det, men jag är skrockfull & tror att det betyder otur om man köper barnvagn innan. Säg vad ni säga vill, jag är den jag är. haha. Men så har man hittat en annan vagn som jag skulle vilja ha, som är så himla fin. Åh, men jaja nu får ju det vänta haha.



Nu är jag ganska så himla sliten & trött & har ont till & från. Går som en anka, som stannar med jämna mellan rum för att kippa efter andan, dessa hugg & stickningar neråt är mindre skönt måste jag ju säga. ajaj. Dessa 18 dagar som är kvar känns som en evighet ju :/ Uhä

Haha Daniel va ute med Börni igår kväll. Och hittade en buske han tyckte luktade gott, så han tog med en kvist hem med skott på & idag har dem slagit ut. Tss haha han är rolig han, kan han ju sitta & lukta på tss ;O Han är för söt.



Kommentarer
malin säger:

Vad nu för vagn du hittat ? :P

2009-04-27 | 13:28:03
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback