Morgonpigg, inte det minsta

Vakna 03.00 inatt, hade ont i magen, kom knappt ur sängen. Sen vaknade jag förut vid 06.00, och hade fortfarande skit ont, I mellan gärdet ungefär. Låg ner en stund, men kände hur illamående jag blev. Nu sitter jag här & funderar på vad det kan vara. Skratta sjukt mycket igår med Sofia, och mina magmuskler töjs ju & har sig nu, så jag vet inte om jag fick någon slags "träningsvärk" !

Kan iallafall inte sova nu, känner mig inget vidare. Hoppas det går över, för idag ska jag nog hämta hem underbaring, saknar honom massor ju!

I feeel Lööv durudududuuu :D hahah.

Kommentarer
Sofia säger:

Hahaha, jaa har också ont i magen. I know that i Whant todododo! :D Hahaha.

2009-04-01 | 09:36:36
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Janne säger:

JA för fan de vart bra..

2009-04-01 | 09:41:12
jessica säger:

Ja, det ska bli härligt. :) Jotack det är bara fint med mig. Hur är det själv? Bara bra hoppas jag? :) Kram

2009-04-01 | 17:57:55
Bloggadress: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback