Onsdags morgon


GodMorgon:)

Gick upp 08.30 för då skulle börni upp. Och inatt har han varit underbar, började med att ge honom A-fil igår kväll igen, och hans mage funkar verkligen mycket bättre med det, så det får bli det ett tag till framöver. Daniel ligger & sover, han klagar över ont i ryggen, iofs så gör han ju det varje dag, eller så fort Börni vill ut ;S Hrmf. haha

Idag, jaa ni, får se om Johanna ringer, skulle ju eventuellt träffa henne idag. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det återstår att se vad man hittar på. Har inte orken till något speciellt iallafall, så jag skulle kunna sova bort hela dagen.

Aw alla har jätte fina bloggar, skulle me vilja ha min iordning gjord. Synd att man inte är så värst vidare bra på sånt där haha. Får se om det finns någon liten Malin där ute nånstans som har lust att ta sig lite tid någon dag ;) Nej nu väntar frukosten. ha en fortsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
malin säger:

haha ja jag har tid ikväll :) Har fått programmet att funka nu så. Alltid lättast att sitta när lilla Alice sover :)

2009-04-22 | 10:21:16
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Godmorgon! :) Hoppas du får en bra dag! :) <3

2009-04-22 | 10:50:36
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Håller med, allas är jätte fina, bara jag som har "orginal" men är för blåst för att över huvudtaget fatta hur man gör. haha

2009-04-22 | 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback