Ont


Uschan, ja sover verkligen urdåligt på nätterna nu. Ligger & vrider från sida till sida, kan ju bara ligga på sidan. Oså när jag väl somnat på en sida, vaknar jag efter en stund, då värker höfterna, blää, för det gör verkligen ont. Då får jag gå upp & röra lite på mig, mitt i natten :S Usch det är ju ingen dröm direkt. Men nu är det bara 6veckor kvar till vår underbara bebis kommer. Jag står ut.

Idaaag får vi hämta hem bebis nr 2. :P Han skulle avmaskas, tvättas, vaccineras & chippas idag, så efter han är klar hos vetrinären så kommer han heeem. Mys till max, fast jag ska ju på tjejkväll hos emma ikväll, så daniel får fullt upp med honom ikväll. Haha.

Imorgon ska vi ut till mormor&morfar i sommarstugan, härligt!
Men vart faen är solen idag? Hrmf. kom fram

/ Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Den kommer jag lovar! Satt ute nyss & njöt i solen, den kommer, den kommer! =D

2009-04-03 | 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback