Rädd


Satt vid datorn. Helt plötsligt hör jag hur Börni illskriker & slutar inte heller. Ofyfan va rädd jag blev, sprang som en tok till sovrummet, då har han fastnat med tassen imellan dörren. Jag jag försöker få dän tassen så smidigt som möjligt, får mig ett redigt hugg i handen, sedan fortsätter han skrika. Tillslut fick jag loss honom, han låg bara & gnällde. Uh va jag tyckte synd om honom, usch stackars lilla valpsing. Försökte trösta honom, men då så vart det ju fullrulle igen, skäller & far runt som en tok. Så, så ont nu har han ju inte direkt. Men usch va jag vart rädd.

Kommentarer
malin säger:

Usch :( Vad läskigt.

2009-04-12 | 20:54:08
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Amanda säger:

Usch vad otäckt. Jag hade också blivit rädd. Stackars!

2009-04-13 | 08:38:54
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
Johanna säger:

Stackars lillkillen, han blev nog förmodligen mest rädd & inte så illa däran. DÅ hade han inte busat efteråt. :P Det är ett bra friskhetstecken! Lite tröst & mammakärlek brukar ju som sagt va susen :D

2009-04-13 | 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback