Slöhögar


Jag gav Börni mat förut. Och när han hade ätit upp gick han direkt till sin sovplats i sovrummet. Jag har tagit en vana att alltid gå ut efter maten med honom, så jag tog på mig skorna, tog kopplet & va redo, när ja ska hämta honom har slöhögen redan somnat, så jag tar av mig skorna & lägger mig ner en stund, och va gör inte jag? Jo jag somnar jag med. Haha. Så jag sov 1½timma ungefär, så skönt så.

Så här är det slödag. Nu ska vi väl försöka ta en promenad! Och vänta på husse :)

Imorgon kommer han från bruksan hit, ska berätta lite om hur jag kan göra med Börni här i lägenheten. Eftersom han kommer bli ganska stor & det snart kommer en bebis, så behövs ju såklart regler & diciplin. Ska bli spännande:)
Ne nu blir det en promenix. / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback