Sovtime..


Sömntuta. Börni har sovit till & från sen klockan fem idag, jag & Daniel gick en sväng med honom nu, skönt med frisk luft, men mindre skönt i min mage, men iallafall väl hemma sprang börni direkt in & la sig. Sicken slöhöög. Nu ska vi nog slänga oss i sängen framför tv:n vi med.

Kommer jag ner till min vikt på 56 kilo igen, så kommer jag aldrig mer klaga, den saken är säker. Jag förstår inte hur jag kunde säga att jag va tjock då. Herregud, löjligt måste jag ju erkänna. Jaja, jag ska iallafall kämpa mig ner igen. Godnatt.

Kommentarer
malin säger:

Samma här, jag vägde 47 och gick runt och sa att jag var fet, helt sjukt vad man ser fel.



Tror inte du kommer ha några problem att gå ner om du verkligen vill. Men du är även fin nu ska du veta!

2009-04-20 | 09:14:33
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback