Tack


Emma kom hit imorse vid halv tio, vi tog en kopp te. Sedan skjusa hon mig till barnmorskan, samtidigt som hon hade hand om Börni. Tack gumman för skjusen & för att du väntade:) Bara säga till så hjälper jag dig gärna med någonting.

Besöket hos barnmorskan gick kanon. Bebis ligger med huvudet neråt nu & är fixerat. Så nu kan det inte ändra läge, stickningarna & huggen jag känner neråt, är huvudet som trycker på ner. Usch det gör riktigt ont ibland. Men nu ligger iallafall bebis redo för att komma ut :D Allt annat va kanon, spår av äggvita i urin, men det va tydligen många som fick så här på slutet. Järnvärdet hade jag lyckats fått upp till 114. Och sf måttet ligger på 34 nu :) Allt är perfa ialf.

Efter besöket träffa vi på Madde & äntligen fick jag se lilla Seth i verkligheten. Oh gud så söt han va lillkillen, en redig liten gullegris! Blev en liten pratstund med dem. Sedan åkte vi hemmåt, nu sitter jag här, nyss sätt Andra Avenyn, missa det igår! Laga mat om en stund, sen ge börni mat & ut med honom. Inget mer planerat, skönt, för jag är helt slut.

/Josefine

Kommentarer
malin säger:

Min var med fixerad :D

2009-04-15 | 13:47:55
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Madde säger:

Jaa tänk att springa på er där uppe.. hahaa

han hälsar att du oxå är söt ;P

Och att han ska lära h-n massa bus sen ;)

2009-04-15 | 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback