Träning


Fick ett mess imorse, om att min mobil blivit påladdad med 100kr. Plus 3000 fria sms. Då är det Emma & Janne som fixat, gu så himla snälla dem är. Emma tyckte det va dax för mig att ha pengar på mobilen haha! Tack så mycket, ni är underbara<3

Börnis tränare va här idag. Allt gick kanon, för Börni visa sina dumma sidor, så då fick jag äntligen klart för mig hur man hanterar dem. Fick lära mig massor saker, börni med såklart! Så nu ligger han helt utslagen i köket. Kristian tyckte även börni hade mycket potential, och tyckte att jag skulle börja träna med honom när han blev 1år. För han va dels fin & sen att han har dem egenskaper som behövs. Ska träffas på tisdag igen, ser fram emot det :)

Nyss käkat lite, lagade till chiliconcarne, vart faktiskt ganska gott måste jag säga. Va ute med Emma,Janne&Bruno på en promenad oxå, plus att det blev en kopp te här.

Ne nu ska börni få mat, sedan ut & göra sina behov ;P / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback