Trött i vanlig ordning


GODMORGON

Börni stod nyss & gnällde för han skulle ut & skita. Javisst det va bara & klä på sig & gå upp ur den varma goa sängen. Väl ute skiter & pissar han, vi går in igen & han går raka vägen till sängen & själv sitter man här klarvaken. jäkla hund & väcka mig bara sådär ;P Idag, vad ska man göra? Daniel påbörjar sin eftermiddagsvecka, mindre roligt måste jag säga.

Oh har inte direkt brytt mig så mycket om dagarna, men 24dagar kvar, 24 dagar är inte mycket :O Ah. Och jag har inte packad BB väskan ännu, det kanske är dax för det nu? Kanske blir ganska panikartat om det skulle sätta igång & man inte har något planerat !

Micke fixa spotify åt mig igår, försöker förstå mig på det. Men tack tack iallafall. Skönt o kunna lyssna på min musik igen. Laddar ej ner, för min dator är fuckt up. Jaja tack till honom ialf :P Det är en inte lätt att vägleda en idiot, haha fan jag är ju så trög. Ne nu ska jag ta & göra mig lite frukost. Ha en fortsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg! säger:

sv; härligt :D

det går allt :)

gör du då?



Tack så mkt :D

2009-04-20 | 10:14:38
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Johanna säger:

Önskar dig en trevlig dag också. =)

2009-04-20 | 11:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback