Trötter


Sådär, Börni har inte gjort inne någonting nu på två nätter :) Har fått gått ut med honom vid fem, men det är för att Daniel väcker honom när han går till jobbet. Suck!

Hampus har sovit här inatt, legat & gnisslar tänder & snarkat som en liten gris, så jag har dock sovit ur uselt, och nu vill Hampus upp & spela spel, uhä varför såhär tidigt? Nee jag sa att jag ligger i soffan o sover isåfall, så får du spela. Skitunge, han har lov, o ska upp såhär tidigt :O nefy.

Nu blir det o vila en stund till som sagt

Kommentarer
Johanna säger:

Lillebror är nog en kopia av dig när du va i samma ålder & skulle upp & leka med något på tok för tidigt på dygnet. Eller va tror du? :P

2009-04-08 | 11:30:09
Josefine säger:

Haha verkligen inte. faktiskt så sov ja länge när ja va liten :D Mamma fick släpa mig ur sängen i princiP:D

2009-04-08 | 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback