Knas inlägg


Ibland vill jag bara vara 10år yngre. Bo hemma, utan några som helst problem, utan att överhuvudtaget behöva bry mig om någonting. Men den tiden är ett minne blott. Vissa dagar är grymma, men det är väl så livet är?

Haft lite små ont i magen till & från idag. Tror ni bebis stannar en månad till? Det återstår att se. Jag vet faktiskt inte, har haft konstiga känslor i magen idag, men som sagt, min första graviditet, så vad vet jag? Ingenting. Hoppas bara han/hon vill vara kvar tills beräknat datum, så man hinner få ordning på allt & såklart för bebis eget bästa. Btw, bebis har hicka i magen nu :D

Idag, har jag bara suttit inne, Daniel lovade att komma hem vid fem, så jag kunde få lite "egen tid" utan valp. För man är ganska så låst med honom, gäller & ha koll, måste ju få honom rumsren. Och ensamövningar kan jag inte börja med förens om några veckor. Men tydligen så va bilen viktigare, just idag, när jag mår som jag mår. Tror inte han förstår.


Man väcker en ångest, när man släcker en annan.
Vi vet båda två att det är såhär man mår när man har hemligheter.
Utan ett ord, så vet vi båda två.

Gravhormonerna spökar idag tror jag, hrmf.
/Josefine


Kommentarer
malin säger:

Tycker också det är jobbigt när dom inte förstår hur det är att vara gravid, och ibland vill man bara vara för sig själv. Men det har dom svårt att fatta =/

Hoppas bebis stannar lite till i alla fall.

2009-04-08 | 22:04:41
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Ryck upp dig pärlan. Det ordnar sig & pojkar har tyvär inte alltid förmågan att tänka längre än näsan räcker dem. Tycker du är stark & du kan klara allt, det vet jag. Sköt om dig nu!

2009-04-09 | 07:33:30
sandra säger:

jag tror hon/han stannar ett litet tag till men tror hon/han kommer ut lite tidgare faktiskt :)

du vet karlar med sina bilar. jaa va ska man säga ;)

2009-04-09 | 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback