Kväll


Underbar dag, älskar det här vädret. Hoppas på samma väder imorgon med, och resterande del av helgen oxå för den delen. Ska upp till mormor&morfar i sommarstugan på lördag, så vill jag ha soool !

Imorgon får vi hem voffsingen, ska bli riktigt mys! Iofs har jag haft honom hemma i stort sätt alla dagar, för koppelträning, rumsrenhet & för att han ska känna sig trygg när han kommer hit på heltid så att säga. Nu ligger han här & sover som en stock, så nöjd så. Jag ska strax ta o knata hemmåt med honom, så han får busa av sig med syskonen en sista gång.

Både Sofia & Emma har varit här en varsin svänga idag, trevlans trevlans:) Dem två är helt underbara vänner, tycker om er tjejor<3  Nu jobbar dem, båda hade ångest för att jobba idag i detta fina väder haha, men jag förstår dem faktiskt.

Daniel har me ringt ett par ggr. Han har nog velat åkt hem från jobbet han me, o gosat med börni här hemma ;) tihi. Nee nu ska jag gå hemmåt med honom snart!

Ha en fortsatt bra torsdagskväll / Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Du är också underbar vännen, tycker om dig med!Du betyder. <3 Jaa fy idag hade jag hellre velat vara ute i solen. Menso sagt va så jobbade ja ju inte så många timmar! Hahaha.

2009-04-02 | 20:37:08
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

2009-04-02 | 21:06:59
Emma säger:

Ja det var ju jätte fint väder idag ju.. Så man ville ju inte gå till jobbet.. Men när man väl komer dit så är det lungt.. Jag tycker om dej med vännen.. Kanske kan ses i morgon på förmiddagen.. <3<3

2009-04-02 | 21:08:39
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Johanna säger:

Jag kan styrka deras vilja att stanna hemma, sitta inne på ett kontor & se solen en hel dag är plågeri. asg Blir det fint idag med så får du nästan lova att njuta av vårsolen för mig också. =D

Ha det kanoners!

2009-04-03 | 06:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback