Shopping




Så tänkte bara visa lite kläder & skor som jag inhandlade idag. Som kommer om någon månad eller två:) Känns skönt med lite sommarkläder, dessutom va det så skönt & bara sitta o shoppa, va år & dar sedan jag handlade något till mig själv. Tog dock Medium i allting, har haft S förut, Men eftersom jag nog inte kommer tappa alla kilon direkt som blir nog M mycket bättre! Man mår så himla mycket bättre, när man få rå om sig själv lite.

Varit hos Emma & Janne en svänga idag, och myst med veber, deras nya valpsing, hur söt & gosig som helst. Får se om man vågar låta Börni träffa honom, börni är ju inte så försiktig av sig, och veber är ju en aning mindre hehe!

Nu skicka jag iväg pojken för att inhandla lite små saker som behövs. Själv ska jag slappa framför tv.n tror jag. Ha en fortsatt bra kväll / Josefine


Kommentarer
malin säger:

Fina kläder, och inte lite du shoppat :P

2009-04-19 | 20:48:28
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonym säger:

Vad fin kläder.. :) Men det är klart att Weber och Börni kommer att kunna träffas.. Jag tror att det kommer att gå bra..

2009-04-20 | 06:21:01
Emma säger:

Jo glömde skriva vem det var av.. hehe..

2009-04-20 | 06:22:22
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Anonym säger:

Jätte fina kläder! =)

2009-04-20 | 06:58:42
Anonym säger:

Jätte fina kläder! =)

2009-04-20 | 06:58:53
Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg! säger:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 | 07:02:07
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback