Rubrik


Trodde jag klarade av mer.
Men två bråkande, pissande hundar & en trapp va för mycket för min mage. Så Daniel fick komma hem från jobbet förut. Känns skönt att han kom hem. Utan honom hade jag nog fallit ihop.



Nu är älskling iväg & fixar iordning bilen & ska tvätta den & sätta på sommarfälgarna. För imorgon ska den besiktas, så hoppas den går igenom, så vi slipper åka i den där jävla skitbilen han har lånat, så trött på den.

Bebis vrider & vänder i magen som aldrig förr, känns som magen ska spricka :D Haha. Gjorde nyss pannkakor, va riktigt mumma, nu sitter jag & väntar på att lillbebis som slocknat i köket ska vakna, så vi kan gå ut & mysa i solen. Finns inte så mycket annat & göra idag känns det som. Orkar inget spec ändå.

Ha en fortsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
Emma säger:

Väldigt tacksam över Ami! :)

2009-04-06 | 21:55:51
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback