Tack




Tack tjejor för en kanon kväll. Och tack Emma för den supergoda maten&efterätten:)
Va en riktigt trevlig kväll med mycket skratt. Dock va ju ja väldigt trött & gick hem skapligt.
Tycker det känns bättre nu när vi träffas, känns som vi kan umgås på ett annat sätt nu,
förut satt vi mesta tysta, nu blir det mer prat, nu när vi träffs oftare. <3

Va vaken till 5imorse till & från. Daniel satt & spela nått jävla skit spel, så jag fick inte sova.
För börni vakna konstant hela tiden & ville ute & kissa, men det fick Daniel styra med
för det va han som höll oss vakna. Uschan va trött jag är nu, klockan är halv nio & jag har
varit ute 4:a ggr plus att han nyss fick mat, så förhoppningsvis sover han en stund nu.

Jag ska försöka vila lite / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Tack själv, de va mycket trevligt och roligt! =) <3

2009-04-04 | 14:05:48
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Madde säger:

Tack själv!!

2009-04-05 | 11:48:48
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Johanna säger:

Tack själv gumman! Jag gick med hem skapligt, blev heltrött. Men håller med dig, det blir ju bara kuligare & kuligare att ses. Tack till er alla <3

2009-04-05 | 11:57:14
sandra säger:

tack själv för en super kväll =) får vi göra om snart <3

2009-04-05 | 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback