V37

Nu idag gick jag in i vecka 37.

Och jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Denna trötthet kom bara för några dagar sedan, innan har det funkat ganska så bra. Men jag har inte ork att ta tag i saker & ting längre, nefy.

Och huggen, stickningarna neråt underlivet är mindre skönt. Va ute & gick med mamma förut, trodde jag skulle falla ihop, det va det ondaste jag varit med om, bebis försöker vicka på huvudet, som nu är fixerat neråt. Ajaj. Och sen det där med att kissa, ja man kan bli akut kissnödig, men sen kan det gå över lika fort, riktigt jobbigt. Får springa som en tok ut & in på toan. Mamma tror stenhårt att bebis kommer 5:e maj istället för 15:e. Något hon fått för sig. haha :D Jaj återstår att se.
Nu ska jag passa på o vila, när Börni sover.




Bjuder på en magbild från idag. / Josefine


Kommentarer
malin säger:

Så fin mage! Tror nog med bebis kommer före bf iaf ;)

2009-04-19 | 09:23:30
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Du har jätte fin mage! :) Hoppas på att den lill* kommer tidigare! :) Oooh de är så spännande! <3

2009-04-19 | 09:34:46
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback