Valborgsmässoafton


En dag som alla andra fast med ett jävla namn. Överskattat. Varför måste det alltid vara så panikartat en sån här dag, alla måste ha någonting & göra annars går livet under ungefär. Ja nu menar jag inte bara alla andra, har även kännt så jag med, flera ggr. Så vad ska man göra idag då? ta dagen som den kommer & bara va som alla andra dagar, eller göra någonting "speciellt". Hmm elda upp en skog kanske, gu va kul. Nevars fan va positiv jag är känner jag.

Nu måste jag piggna till lite. klockan fyra ska vi vara ute på bruksan med börni, som förövrigt är väääääldigt, anteckna väldigt jobbig just nu, daniel har köpt en pipleksak till honom, Och den ska han i princip döda nu & har hållt på i ca 10 minuter. Ah mitt huvud :S

Jaja, återkommer / Joosefine


Kommentarer
Anonym säger:

Litet tips är att inte ha pipleksaker till unga hundar eftersom att de kan bli stressade av det.

2009-04-30 | 15:48:20
Bloggadress: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback