Vecka 35



Vecka 35 nu.  Eller jag gick in i vecka 35 igår.

Bebis har börjat hicka en hel del, känner av det ganska ofta! Men har oxå börjat kännt en värk längre ner i magen till & från, kanske förvärkar? Vet inte riktigt hur dem känns. Nätterna är jobbiga, överdrivet jobbiga verkligen, ligger & vrider & vänder, hatar att mina höfter värker. Undra när det är magen sjunker ner, då det blir lättare att andas? I boken står det vecka 36. Hmm, sånt som märks, det är ju såklart olika från person till person.

Många frågar om jag är nervös nu?

Faktiskt inte, men det lär nog komma så småning om. Det känns även som att jag insätt att det är som det är, det finns ingen återvändo, kanske därför jag inte är nervös. Eller jo lite, men inte så där så jag tänker på det.

Kommentarer
malin säger:

Det går fort nu :D Snart har ni bebis :)

2009-04-05 | 18:10:35
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Nu är de inte långt kvar! Veckorna bara rinner iväg! :) <3

2009-04-05 | 18:14:55
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback