Vecka 36



Går in i vecka 36 IMORGON, men lägger in en bild nu iallafall. Känns helt underbart att bebis snart är här. Fast jag kommer nog inte förstå att det här är verkligt förens jag har lillen i min famn. Käkar glass nu, tror bebis känner att det blir lite kallt, för jädrans vilken fart det vart på han/hon i magen nu haha. :D Kul & retas lite.

Idag har jag & börni varit ute hos mamma, suttit i solen & fikat & varit ute på promenader, så nu sover token som en stock. Så skönt & få en lugn stund, valpar är faktiskt en aning ansträngande. Lärt gubben & sitta nu innan han ska få sin mat, duktigt duktigt, haha.


Let me hold you for the last time
It´s the last chance to feel again </3

Kommentarer
Sofia säger:

Va duktig du är gullunge som redan lärt honom de! =)Du är dyktig du! <3

2009-04-10 | 20:01:29
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

Den anonyma kalla sig för Anna, jo jag vet kom på att man kunde göra de när jag hade slängt kommentaren, men vet på ett ungefär, så du får gärna hjälpa mig nästa gång vi ses! Joo nu är de lite jobb, men de är skönt, inte just då kanske men när pengarna kommer då är de härligt! =) Haha

2009-04-10 | 20:04:49
malin säger:

Så fin du är :) + magen så klart.

Tiden går så fort, snart har du bebis här.

2009-04-10 | 20:32:53
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback