Vecka 38

Idag går jag in i vecka 38. Med andra ord kan bebis komma närsom helst. Känns helt konstigt, jag längtar, men ändå vill jag att lillen ska stanna där inne till beräknat datum. Mycket måste ordnas innan, jag vet, jag är lite sen att ta tag i saker & ting. Bebis rummet det får vänta, spjälsängen kommer ändå stå inne hos oss den första tiden. Har fått en "öm punkt" på höger sidan om magen, snett ovanför naveln. Och usch va jobbigt det är. känns som jag skulle ha ett blåmärke där som någon trycker på. Men jag att tror bebis ligger & trycker på där.

En bild på Bilbarnstolen vi fick av mamma, det är en brio. Tyckte den va så liten & smidig. Sen bara älska jag den turkosa färgen på denna, den va till & med slut, så jag tog visnings exemplaret, va bara tvungen & ha den. Jag struntar i om den är turkos & jag får en liten tjejja. Passar henne med, hon kommer passa i allt ;P ler.


Börni va med till stan igår, han älskar mammas bil & att få sitta där bak haha. Knäppa hund, han stormtrivs där. Så för oss va det ju fritt fram att handla osv. Skönt att kunna ha honom i bilen. Idag sprang vi på dörrarna till vårat vardagsrum nere i förådet. Men dem som passa va trasiga :S Så vi får ringa vallonbygden, för börni får inte va i vardagsrummet när vi inte är hemma.





Nu ska jag strax ta & göra mig iordning, för Sofia frågade om jag ville med ut till Lotorp & kolla på Stoffes första fotbollsmatch! Tihi. Ska bli skönt, att sitta i solen & slappa & prata lite skit, kanske blir en glass oxå? Och Henke skulle med oxå om ja fatta rätt? Då blir det aldrig tråkigt, den ungen har ju humor haha.

Jaja. Återkommer / Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Haha, min bror är lite speciell! :) De är inte omöjligt att de blir en glass! Fan vilken snygg bilstol, jag är helt galen i turkos, och den kan en tjejja ha också! =) Bra val! <3

2009-04-25 | 11:02:11
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Emma säger:

Vilken fin bil barnstol ni har köpt.. :)

2009-04-25 | 12:36:28
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Laila säger:

Vad gör han för utfall? Biter och morrar? Finns det något mönster eller gör han det bara när som?

Hmm, kan ha varit oss ni köpte honom ifrån.. Ingen aning, har sålt så många hundar så kommer inte ens ihåg alla.. Men vi lekte iaf när ni bodde på Röda, min bror Toffe och Johan gick i samma klass.. =p

2009-04-26 | 10:25:00
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
em säger:

Hej!

Har precis dragit igång min första tävling i bloggen, var gärna med o delta :)

2009-04-26 | 10:27:14
Bloggadress: http://enjoyem.blogg.se/
Johanna säger:

Vilken härlig färg det va på stolen, förstår att du bara va tvungen att ha den. Skönt när man hittar en som bara "klickar"... =)

2009-04-27 | 08:34:32
Sandra säger:

Halloj. Hoppas allt är bra. Sådär du beskriver om en öm punkt snett ovanför naveln, hade jag precis likadant. När jag pratade med förlossningen om det så sa dom att det hade med att göra att Ludde hela tiden puta ut med stjärten där och att jag sträckt mej, höll samma dag på o planterade häck hemma hos mamma och hade 5 dagar kvar till beräknat. Så det är nog inte omöjligt att det är samma sak. Kram

2009-04-27 | 14:22:54
Bloggadress: http://galaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback