2underbara människor

Idag har jag & Novis myst hela dagen :) Pappa Daniel jobbar natt, så han sover mest på dagarna. Vi har även varit iväg till mig farmor & kollat på alla gulliga kattungar, sedan har Sandra & Sofia varit här en sväng med. Men nu är det läggdax för mig, gumman sover redan. Imorgon ska vi till skänninge marknad med Sandra & Jonas, det ska bli riktigt roligt :)

MIN KÄRLEK



Fisunge, du gör mitt liv så himla värt att leva, utan dig hade jag inte varit någonting. Men nu är jag Mamma till den underbaraste lilla människa jag någonsin mött. Och du kommer föralltid vara min. Ligger i sängen nu, tittar på när du ligger & sover, lyssnar när du andas & allt känns så himla bra, jag kan inte bli lyckligare. Aldrig kunde jag tro att det va såhär underbart att vara mamma, att man kunde känna en sån här stark kärlek till någon, jag älskar dig <3



Får inte glömma bort dig Daniel, för du har en stor del i mitt liv oxå. Du är pappa till vårat barn. Och jag älskar dig massvis med även fast vi vissa gånger har det lite upp & ner, det är en omställning med barn, men vi ska väl klara det som vi klarat allt annat <3

Kommentarer
Johanna säger:

så fint skrivet tjejen! Man blir alldeles glad & lycklig när man läser sånt här.

Så glad för eran skull. <3

2009-08-06 | 00:00:02
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Madde säger:

hihi så söt hon är, nu börjar hon bli lik dig :)

2009-08-06 | 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback