3månader

Glömde ju helt bort va det va för dag idag. Den 17:e ! Exakt 3 månader sedan min lilla prinsessa föddes. Minns det som igår när jag vakna den morgonen, och jag förstod nog aldrig att det va den dagen du hade tänkt titta ut. Utan jag hoppade i badet, vilket jag inte skulle gjort för då gjorde det ondare. Sen klädde jag på mig. Men fort gick det in till stan, tog bara en timma efter ja vaknat så tyckte dem att vi skulle komma in. Knäpp som jag va så fatta jag inte heller då att det va dax, förstod nog aldrig riktigt att du låg i magen. Förens klockan 20.11 den 17:e maj ! Då det underbaraste & vackraste mina ögon någonsin sätt kom till världen, och upp på mitt bröst. Vilken känsla.

Jag älskar dig Novalii Josefine.

Kommentarer
Emma säger:

Grattis till Novalii på 3 månadsdagen.. :)

2009-08-17 | 23:06:33
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback