Allt & Ingenting :)

Idag gick man upp klockan 09.00 ! Gjorde oss iordning, gav Novalii mat & hoppade in i duschen. Sen bar det av hem till Novaliis farmor som skulle vara barnvakt, sedan gick jag hem till Ullis, fick hälsa på världens sötaste kattunge, som börja spinna bara jag tog upp henne, gos :)

Sedan åkte vi mot Linköping, det blev Ikea & Ikano huset. Sen åt vi riktigt god thaimat, så det är helt klart ett måste nästa gång man åker dit, ur gott :) Blev iallafall en hel del skitsnack & skratt ;) Hitta iallafall lite smått & gått både inne på Ikea & ikano huset :)

Novalii fick detta halsband av Ullis, Så himla fint verkligen. En ängel i silver med hennes månadssten i ! Tack så hemskt mycket. Hade en kanon dag tillsammans. Måste bli fler gånger, tappade ju kontakten när jag slutade jobba, men jag hoppas det blir ändring på nu.




En trött liten Novis, hon hade inte sovit alls mycket hos sin farmor. Inte ens i vagnen, skulle bara bli buren hela tiden. Så ja nu ikväll har vi haft en väldigt lugn Novalii, sover så gott så :) Stumpan.

Mamma & Bror min hade varit här idag & plinga på dörren när inte jag va hemma. Det va synd, för det hade jag verkligen uppskattat, faktiskt. Att få tagit en fika med dem & bara suttit ner & pratat lite. Men jag hoppas dem kommer förbi fler gånger & att jag är hemma då ;) Haha. Är ju inte allt för ofta jag träffar min bror, han har inte ens varit här en & vi flyttade in i februari :/

Ikväll blev det en kvällspromenad på en timma. Hur skönt som helst. Och jag känner att jag kommer somna som en stock ikväll. Så nu räcker det för mig känner jag.
Godnatt Josefine & Novalii

Kommentarer
Emma säger:

Jättefin ängel, såna presenter är så uppskattade tycker jag, ngt hon kan ha även när hon blir äldre=)

2009-08-15 | 17:27:31
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback