Barnvagns köp..

Fick en anonym kommentar det det stod -Skitsnack? är det inte så att det kan vara sant då? mm..

Först måste jag bara säga att har jag överhuvudtaget skrivit något om skitsnack i föregående inlägg? NEJ
Och för det andra, så är du antagligen en liten fegskit som inte vågar stå för va du skriver.



Nog om det skiten nu :) Idag sov jag & Nova till tio över elva, då vakna ja av att hon låg o sparka mig i magen, la över henne i våran säng imorse när hon vakna vid halv nio & ville ha mat, så mysigt att ligga & gosa på morgonen!
 
Har hittat en så himla underbart läcker vagn. Så när Novis har blivit så pass stor att hon kan sitta upp så ska jag köpa den. För då blir det inte lika dyrt, om man bara tar sittdel till den. Så denna blir det inom någon/några månader. Längtar som en tok. Hur snygg som helst :) Ska ju då sälja min vagn, men liggdel & en helt oanvänd sittdel till, får se va ja får för den, förhoppningsvis ett skapligt bra pris, med tanke på att den knappt är använd :)




Ne nu ska ja ta lillan här som sitter & pratar för fullt. Daniel & Börni är ute hos sin syster & umgås lite. Jag & Novis blev hemma, ja mådde inge vidare. Men men. Ha en fortsatt bra lördag. puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Den vagnen va skit snygg! :) <3

2009-08-22 | 16:36:27
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Skit snygg ;D

2009-08-22 | 16:37:11
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Vagn.. säger:

va h du för vagn nu??:P

2009-08-23 | 10:02:42
Johanna säger:

Jätte fin ! :) Den passar jätte bra till solstrålen :)

2009-08-23 | 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback