Busunge



BusUnge :)
Har filmat Novalii lite här nu på morgonen, fick ju en filmkamera då hon föddes. Har väl inte använt den så flitigt direkt, men det ska det bli ändring på. Det är ju kul & kolla på den sen när hon blir äldre :)

Idag vet jag inte vad vi gör, så himla fint väder, helst utav allt vill man väl ligga vid stranden. Men pappa Daniel sover, jobbat natt. Så vi förblir nog hemma tills han vaknat, då jag inte har något körkort. Visst ja kan gå, men då lär både jag, novalii & Börni svimma i värmen ..

Nu blir det nog lite frukost för min del. Ha en toppen dag, puss Josefine

Kommentarer
Emma säger:

jag tycker bättre om liseberg, mer för baran på grönan känns det som. Vi var på liseberg med några kompisar förra året, och man blir som barn på nytt=) Älskar Flumride!

2009-08-06 | 19:02:30
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Emma säger:

Jag har tänkt att vi ska köpa en filmkamera, det är ju så kul att ha filmer på barnen!

2009-08-06 | 19:44:51
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback