gårdagens bravader..

Gårdagen va faktiskt helt underbar. Pappa Daniel hade hand om Novalii, så jag kunde gå ut & roa mig lite, för första gången på 1år, så blev jag en aningen dragen haha.  Iallafall så hade jag en grymt rolig kväll, och såklart pågrund av Sandra & Sofia, dem gjorde min kväll klockren, tack tjejor :)

Nå, bilder säger väl en hel del. xD



Idag vakna jag upp med inte en allt för rolig huvudvärk, men jag har bara mig själv att skylla. Men så när jag såg min egan lilla tösa ligga & le mot mig, du mådde jag bättre. Tänk vad en så liten söttösa kan göra :) Iallafall så gjorde vi oss iordning här hemma & åkte ut till Lotorps marknaden, det blev lite cocosbollar & brända mandlar med hem, smaskens.



Såg på min blogg att jag blev utseed till dagens rekommenderade bloggar :) Känns ju faktiskt riktigt kul måste jag säga.  Så stod det -keep up the good work :) Känns kanon att det finns folk som gillar att läsa den! Sen måste jag faktiskt ge MALIN www.alicesmamma.blogg.se ett stort tack för att hon har fixat min blogg design, den blev riktigt grym faktiskt, lika nöjd som alltid när hon fixar iordning :)

FIck alla mina bilder på Novalii förut. Lägger upp den lite senare, måste vila lite nu medans Novis sover ! Puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Tack själv gumman! :)

2009-08-01 | 14:28:27
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
linn säger:

lite fuller på biden där va?? :P hahah. fin bloggen vart när malin gjorde om den. kramis!

2009-08-01 | 15:36:27
Bloggadress: http://linnsssan.bloggsida.se
pillan säger:

Ni såg ut att ha haft kul iaf=)

vilka fina bilder du fått på novalii och din blogg blev ju skitsnygg fast de va den ju innan med iofs=)



ja snart så hoppas jag iaf men ungen e envis men har ju inte gått över tiden än iofs.



tack så jätte mycket gumman.

hoppas allt e bra med er!

2009-08-01 | 19:18:56
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback