Godnatt


Svårt att sova, hmm. Har mig själv att skylla. Jag & Novalii tog en tupplur på 2 timmar mitt på dagen. Mindre bra för mig, inga problem för Novalii, hon sover så gott nu så :)

Imorgon ska jag & Novalii med Sofie & Milton på "mammagruppen", ska bli riktigt kul att träffa lite andra unga mammor. Men är ju spänd inför det oxå, har ju lite svårt att öppna mig & prata med nya människor, och sist men inte minst världens sämsa självkänsla, så jag är alltid rädd för att göra bort mig osv. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra. :)

Ne nu får ja ta mig i kragen & försöka sova. Godnatt. Puss Josefine


Kommentarer
Sara säger:

Vad roligt att ni ska med, vi kommer också:)

Det kommer gå jättebra, alla är så snälla.

Men jag vet ju inte vilka nya som kommer.

Kram (:

2009-09-01 | 09:37:08
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/
Jessica säger:

Kommer gå kanoners eller gick förhoppningsvis kanoners för Er!! Stå på dig, tro på dig själv! kram Jessica

2009-09-01 | 21:53:06
evelina säger:

jag&miranda tänkte gå nästa :) jag känner precis som du fan, pinsamt ifall man skulle gröra bort sig.

2009-09-06 | 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback