Göteborg

Sitter vaken nu, kan absolut inte sova! Egentligen borde jag det, med tanke på att jag somnade inte förens halv tre inatt. Skulle behöva mer sömn för att orka med dem har dagarna. Men men! Nu åker vi iallafall om 2-3 timmar. Får inte checka in i stugan fören 15.00 idag iallafall, men vi skulle åka tidigare & a det lungt påvägen ner. Skulle nog stanna till i Gränna påvägen ner :)

Börni ska vara hos Daniels mamma. & hon har ju Ami med "Börnis brorsa". Och Jisses va dem kommer busa dem här tre dagarna tror jag. Hoppas det kommet funka. Ett stort tack till Annelie. Kommer saknar min lilla björn, eller lilla & lilla :) Min gosebjörn iallafall.

Nehe nu ska jag packa det sista tror jag, tror ja börjar bli lite trött nu! Hmm inte bra, haha. Ha det så bra nu Puss Josefine

Regnar som fasiken här, men nu hoppas vi på bättre väder i Göteborg.


Kommentarer
sandra säger:

hade så roligt nu =)

2009-08-26 | 09:50:36
Emma säger:

Hoppas att ni har det bra i Göteborg.. :)

2009-08-27 | 17:39:53
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Linnéa säger:

Vilken liten sötnos på din header. :)

2009-08-27 | 18:36:05
Bloggadress: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback