Ikea

Vakna inatt utav att Börni hade gjort inne, skrev i gårdagens inlägg att han va riktigt taskig i magen. Jodå det fick vi märka inatt, stackarn. Han måste ha fått i sig något konstigt igår.

Morgonen har varit kanon, vi alla gick upp runt tjugo över nio, gjorde oss iordning & åkte mot Linköping, jag mötte upp Sofia där, så vi gick på Ikea, Stoffe & Daniel fortsatte mot Mantorp. Hitta lite på Ikea, en vas & en blomma & lite små plock. Sen gick vi vidare in i ikano huset, även där hitta ja lite. 2tröjor & smink :) Nu är det tomt i plånboken.

Har nu kommit på va ja ska göra för mina skattepengar, det blir nog en kamera, en riktigt bra sådan :).. Vill ju ha bra bilder på min snuttas uppväxt!:)




Mammas Busfrö, ja älskar dig min underbaring <3
/Josefine


Kommentarer
Emma säger:

Kul med IKEA!! Hon är jätteduktig, cirkusen uppträdde på vandrarhemmets parkering.

2009-08-02 | 19:31:56
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback