Jobb

Nu har jag lite att fundera på !

Min bror ringde härom dagen. Och sa att min föredetta chef hade pratat med honom & sagt att hon ville att jag skulle komma tillbaks. Dem förstod att ja inte kunde 10 dagar, men över en helg oså ! Och jag saknar Cinderella sjukt mycket, saknar mina goa arbetskamrater, ja allt ! Lönen med för den delen ;)

Nu menar ja inte att jag skulle ge upp min dotter för detta, för hon är det bästa som någonsin hänt mig. Den jag älskar mest här på jorden. Men 3 dagar tycker ja inte alls är farligt. Hon har ju trots allt sin far. Men frågan är om ja kommer klara 3 dagar i sträck ifrån henne & Daniel med för den delen. Jag vet ju att dem skulle klara sig galant. Men ja skulle saknar ihjäl mig efter dem.

Det återstår att se vad som händer, ja funderar fram & tillbaks. Ja kanske skulle ringa upp & prata med dem. Aow, beslutsångest. Jag tror dock att ja kommer vänta till Novalii är lite äldre...



Kommentarer
Johanna säger:

Guu va härligt, grattis. eller va man säger. :P

Förstår om det är svårt nu, verkligen. Men du har ju helt klart gjort avtryck & det är bra meriter. Sug på karamellen & du kanske kan göra en deal med dem. jag menar tösa växer & dina möjligheter verkar ju minst sagt ljusa där. :)

Ring & se vad de kan erbjuda, kankse inte nu men sen. :D

2009-08-31 | 13:52:30
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Carro säger:

Härligt att känna sig eftertraktad, ring och prata med dom lite bara, men kanske e bäst att inte börja jobba före nyår iallafall, och om möjligt så kanske alternativen som tex jobba 3 dar vara ledig 6 osv.. det är ju bara du som vet om du orkar vara ifrån din lilla familj, o ifall daniel ska vara pappaledig nåt oxå osv.. Jag ska snart iallafall söka förskola till Felicia, tänkte börja jobba i maj igen. Hör av dig förresten om du är sugen på långpromenader :)) Kramis

2009-08-31 | 14:31:43
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/
Maria säger:

Vad kul för dig. :D Jag har tänkt ringa dom flera gånger och prata om jobb, men har inte fått tummen ur arslet. :P Hoppas du kommer på en bra lösning iallafall. :D

2009-09-02 | 00:56:31
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback