klagoinlägg..


Så depp man blir. När det dunsar ner en massa räkningar som man inte räknat med. Totalt pank kommer jag vara denna månad. Och ja, Liseberg 26-28:e är väl bara glömma antar jag! Och så har biljäveln gått sönder, som vanligt, jag fattar fan inte? Usch så trött jag är på allting nu. Tänk om man bara kunde ha pengar för en gångskull..
 
Och idag vart ja enormt ledsen när Novalii fick sina sprutor idag, när hon skrek för livet, det bara skärde inom mig. Usch så hemskt det va! Att se henne så ledsen. Nästa spruta får Daniel åka iväg med henne & ta, jag klarar inte det. Jag kan verka löjlig, men det skiter jag i. För det finns inget värre än att se sitt barn ha ont.

Den här dagen kunde jag ha hoppat över, bara sovit förbi känner jag. Har inte gjort ett någonting denna sommar, så ser man fram emot Göteborg så enormt mycket & så skiter sig allting. Ne fytusan..

Kommentarer
Johanna säger:

åk i alla fall. ibland måste man unna sig saker, även om man ekonomiskt sätt borde ha avstått. man måste tänka på sig själv lite liksom. :)

2009-08-18 | 19:49:36
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback