Lite tid över ..

Så nu får ja äntligen lite tid framför datorn. Lillan har varit lite gnällig, antar att det är för att hon har ätit så lite under förmiddagen, men så fick hon i sig 170ml & sover nu som en stock :) Så då passar ja på & sätta mig här en stund.

Börni har inte livit ett dugg bättre, och ikväll tänker jag nog försöka mig på att ge honom lite ris, han ser helt utmattad ut kraken. Tycker så synd om honom. Är det inte bättre tills imorgon så får vi väl ta & ringa till smådjurskliniken igen antar jag. För det här funkar ju inte, han mår ju inget vidare.

Gick på en riktig långpromenad med Johanna förut, blev upp till perfekt & käka en varsin sallad, sedan vidare ner mot slottsparken, va där nere ett tag ! Tog några kort på Johanna som hon ville ha, sedan gick vi hemmåt igen. Så vi gick hemmifrån klockan 12 & va inte hemma förens runt 15.00 :) Vi hade iallafall kanon skojj, prata & allt & skratta åt typ allting. Va länge sen vi träffades, och det märktes :)




/ Josefine

Kommentarer
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Gud vad fina :) Redigerar du dom också?

2009-08-20 | 17:29:24
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Emma säger:

Vad fina bilder.. Du är duktig med din kamra.. :)

2009-08-20 | 17:32:52
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
johanna säger:

Ja det var jätte kul att träffa dig gumman. Måste bli oftare nu :) O du är verkligen jätte duktig gumman :) <3

2009-08-20 | 19:52:31
sandra säger:

jätte fina bilder =)

2009-08-24 | 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback