Men då.


Idag går ingenting åt rätt hål. Jag tror nog jag kommer få mina skattepengar i september, för dem har fasen inte kommit ännu, blir nog & ringa skatteverket. Så trött på det här, åh.

Sen va vi ute i Lotorp & kolla på den där tvåan, gu vilket sunkig lägenhet. Hmm i stort sätt hela lägenheten skulle behöva renoveras, ne usch & fy, inget för oss direkt, tur va väl det på ett sätt.

Ne nu har jag faktiskt varit duktig & städat hela lägenheten, så nu är lite sömn behövligt faktiskt. Ska lägga mig & vila en stund tänkte jag. Puss Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Tack, vad glad jag blir, blev faktiskt riktigt nöjd.

Kan inte säga mer än det samma. Dock utsätts väl alla "generationer" för samma sak. Givetvis måste det bli en tjejkväll. =) Tänkte jag skulle försöka styra upp en snart. Måste ju bli en grillning & lite kubb, innan frosten & utlandsresan. :)

Ska kolla namn & nummer till dig idag.

Kram*

2009-08-12 | 06:56:31
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback