Sådär


Känner mig lite smått duktig :) Blev en promenad igår kväll på 1½ timma med Novalii & börni, och idag tog vi en timmas promenad med, gick förbi farmor & prata lite oxå.

Novalii har fått in nya rutiner, sista målet klockan tolv, sen vaknar hon inte fören halv nio-nio på morgonen, och det är hur skönt som helst verkligen. Och få sova 8-9 timmar är lyx för mig haha! Känner mig utvilad & orkar mer om dagarna, orkar träffa mina vänner & hitta på saker. Den här orken har ja inte kännt sen innan ja va gravid :)

Nu så, bara 3 dagar kvar till Göteborg. Och det blir att åka dit i 3 dagar & bo i stuga. Trodde aldrig pengarna skulle räcka. Men det gjorde dem, dessutom skulle mamma hjälpa mig lite. Ska bli hur skönt som helst & komma bort lite  & hitta på något, har ju inte varit iväg nått i sommar!

Varit utan socker & onödig mat nu i snart 2 veckor. Och det ger verkligen resultat. Fast idag unna vi oss lite varm smörgåstårta & en sallad till, kanon gott :)

Ne, nu ska ja göra något vettigt. Puss Josefine

Kommentarer
Emma säger:

Vad kul!! Vad ska ni göra där då? Gå på Liseberg antar jag o shoppa kanske? :P hihi



Hur är det med Börni också? Lillplutten..



Vi måste ses snart igen också!! Puss & Kram

2009-08-24 | 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback